我被生出黎是真的因為這樣嗎…媽媽…

今日馬拉松正日,
凌晨3:30要到維園…
未到三點就到了…
做到十點前,
之後要去半馬,
點知係用黎hea的…
簽完名走人,
同父母﹑契爺﹑阿ken同小鄧子飲茶
大家一度等一度瞓,
有野食就起身…
阿ken俾錢食左714…
每人120大元…(好貴說…)
返到屋企,換左衫,
問家姐借左部腦用,
睇bl…= =+(腐到上腦的我…)
佢返到就向我舉中指
然後一齊睇「純情羅曼史」…
要我找漫畫俾佢睇
四點幾~七點半都只睇左一本…
係因為網上看嗎?
然後又要我「服侍」佢了…

我被生出黎是真的因為服侍姊嗎…

 
 

~ 由 星夜翼 於 2009/02/08.

發表留言