中文老師超唔掂!

人做老師佢做老師做到十問九不知,
補考唔知總分唔知活動詳情都唔知。
講完又講又叫我去搵親愛的班主任,
搵完又叫我去搵番親愛的中文老師。
請問,你地仲有d咩無知個學生啊?
真係啊…
之前問佢點解個0.9分都唔俾埋我,
佢話︰「下?我都唔知wo…學校自己用電腦搞(分數),我都唔知你地的總分係幾多啊」
跟著問佢幾時補考,
佢話︰「下?呢d野你唔係應該知架咩?」
「我只知係3月14號,張紙班主任叫完媽媽簽完名就收番喇」
「我無收到通知wo,你問下班主任啦。」
好啦,走去問班主任,
班主任︰「呢d野你要問番你個中文老師wo,我唔知中文科o既野架。」
你只知自己英文科同班務有咩事!
跟著上上下中文堂佢就話有咩測驗,
講左幾點補考,
我又問係邊度考,
佢話︰「呢d野你應該清楚過我架bo,我唔知架。」
又走去問班主任,
佢話︰「學校就話會通知課任老師,你再去問問啦!」
哇!呢d野唔係應該一開始決定好哂架咩?
到呢家你先話通知?!仲有一星期咋!
中文老師跟著就話3月21日有活動做義工,
地點係將軍澳某中學(故意唔打名)
時間…唔知,等通知。
又唔知?!
你唔知就好心你唔好講出黎啦!
搞到d人都唔知去好定唔去好,
仲希望有三十個人去參加?!
發夢啦你!而家有大約十個你仲想點啊
好心你唔知就打去問下你啦,你咁樣點得架
星期五仲過份,
叫全班企起身,再叫1~10號同學出去背野,
唔識背就要人企,
企到仙蒂到午餐時間叫腳痛,
又話果日背唔到就返去抄五次,第二日再背
跟著要我地自評同互評作文,
有d評完就傾計,
佢又話︰「嘈咩啊!我最近覺得你地好孩子氣,考試之前就好專心,家下你地俾我個感覺係開始hea下hea下,做咩搞成咁架!」
拜託!我地係學生,唔係社會人士,大家一齊玩好正常,唔通同你扮成熟上台講學校政治啊?
又唔見你話旁邊的小學學生幼稚白痴正低b,
我地上堂有d係好專心…去搵周公玩啊!
考完試唔玩一陣會因精神緊張導致精神不足架!
評完野傾計好正常o者,你又無話要做咩。
落堂之後就叫左豬同學同paco出去,
paco打算拎埋飯先行人,
佢就走廊話︰「拎咩飯啊!跟我落去!」
哇!你想搞到人地個飯無左啊?
阿姨見到有多餘的會拎走架!
綜合全班41人33個唔合格係正常,你又無咩點講應該點考wo
大家拍手你又話大半班人唔合格有咩好拍手有咩好笑,
唔通要我地哭著搵爹娘啊?
 真係!

新人一個,都唔知學校點解要佢教我地,
見我地成績唔夠低咩!
今年呢位老師,
我一定俾到好低分佢!
(因為我地學校到年尾會俾張紙我地問我地對科任老師的評審,雖然唔知有咩用,但我今年打算批死佢!)

~ 由 星夜翼 於 2009/02/28.

2 回應 to “中文老師超唔掂!”

  1. d teachers個個都係咁ga la….話自己咩都唔知lor

  2. "會俾張紙我地問我地對科任老師的評審"…This sheet is ONLY for the teacher himself/herself…

發表留言